Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İletişim Merkezi – EFOR Etkileşim Merkezi Yönetim Sistemleri

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İletişim Merkezi

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İletişim Merkezi 15 Kasım 2010 tarihinde hizmete girdi. İletişim Merkezi çalışma hayatı ve sosyal güvenlik hakkında her türlü;

Soru,
Öneri,

Eleştiri,
İhbar,
Şikâyet,

  • Başvuru ve taleplerinizi etkin ve hızlı bir biçimde çözüme kavuşturabilmek amacıyla kurulmuştur.Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İletişim Merkezi “ALO 170“i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.
    İletişim merkezimiz, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.

İletişim Merkezimize gelen tüm çağrılara uzmanlarımız doğrudan cevap vermekte ve ilk görüşmede talepler sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen cevap üretilemediği durumlarda anında kurum ve kuruluşlarımızla iletişime geçilerek en geç 72 saat içerisinde taleplere cevap verilmektedir.