EKAP Çağrı Merkezi – EFOR Etkileşim Merkezi Yönetim Sistemleri

EKAP Çağrı Merkezi

Kamu İhale Kurumu tarafından Elektronik Kamu Alımları Platformu (EKAP) 1 Eylül 2010 yılında devreye alınarak 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamında alım yapan idareler ile bu idarelerin ihalelerine teklif verebilecek firmalar (istekliler) tarafından kullanılmaya başlandı.

Kamu İhale Kurumu EKAP Etkileşim Merkezi (KEM); 23 Şubat 2010 tarihinde aktivasyon hizmetleri kapsamında öncelikle idare ve istekli (geçek/tüzel kişi) protokol kayıtlarını yapmaya, 27 Şubat 2010 tarihinde ise EKAP çağrı hizmetini vermeye başladı. 2011 yılında modern altyapıya kavuşturulan merkez, 1 Kasım 2011 tarihinde Hacettepe Üniversitesi Teknokent Kampüsünde hizmet vermeye başladı. Etkileşim merkezi Türkiye’nin her yerinden idare ve gerçek/tüzel kişiler tarafından, 09:00 – 18:00 saatleri arasında 444 0 545 (KİK) ücretsiz olarak aranabilmektedir.

Kamu kurumları ekseninde hizmet veren etkileşim merkezleri, insan odaklı ve gerçek zamanlı (Real Time) iletişime imkan sağlayan çalışma ortamları olması nedeniyle, ekip çalışmasını zorunlu kılmaktadır. Etkileşim hizmetlerinin yerine getirilmesinde arzulanan ve ulaşılan sonuç, yönetsel kademe dahil olmak üzere, etkileşim merkezi personelinden meydana gelen takım çalışmasının bir ürünü olarak görülmesi gerekir.

EKAP Çağrı Merkezi; EFOR Etkileşim Merkezi Yönetim Sistemleri tarafından yönetilmektedir. İdare ve istekli kayıtları ile bu sürece ilişkin her türlü işlemlerinin yürütüldüğü, aynı zamanda aktivasyon ve çağrı hizmetlerinin verildiği, süpervizör, teknik destek personeli, takım lideri, aktivasyon operatörü ve çağrı elemanı gibi farklı pozisyonlarda toplam 32 personelin 444 0 545 (KIK) telefonu ile kullanıcılara hizmet verdiği ve sorunlarını çözdüğü bir merkezdir.