HGS Müşteri Hizmetleri – EFOR Etkileşim Merkezi Yönetim Sistemleri

HGS Müşteri Hizmetleri


EFOR EMYS tarafından yönetilen ve Karayolları Genel Müdürlüğü‘müzün himayelerinde olan HGS müşteri hizmetlerimiz 200’ü aşkın nitelikli personelin çalıştığı bir merkezdir.

HGS Müşterileri, otoyol ve köprülerde yapmış oldukları geçiş bilgilerini, HGS ürününde bulunan bakiyelerin, araç plakasına ait ihlallerin olup olmadığını, marka ve model araçlara göre HGS aboneliğine dair detayları, HGS ürünleri için kolay montaj kılavuzunda yer alan bilgileri ve Hızlı Geçiş Sistemi’ne dair çok sayıda detayı 7 gün 24 saat esasına göre hizmet veren çağrı merkezinden öğrenebilmektedirler.

HGS Müşteri Hizmetleri Sayfasına erişmek için https://hgsmusteri.ptt.gov.tr linkine tıklayınız.